Wniosek o aktualizację danych jednostki

Top  Previous  Next

W ramach Centralnej Aplikacji Statystycznej, udostępniony został mechanizm pozwalający na zaktualizowanie danych jednostki na podstawie wypełnionego wniosku o aktualizację danych.

Aby zaktualizować dane jednostki na podstawie wniosku, po zalogowaniu się do aplikacji CAS, wybieramy przycisk Aktualizacja danych jednostki Aktualizacja danych jednostki. Otworzy się okno "Wniosek o aktualizację danych jednostki", w którym możemy modyfikować: Nazwę, REGON, Datę zakończenia działalności, dane adresowe lub dodatkowe dane.

dane wniosku_1

Uwaga! Dla jednostek typu OPS i MOPR, dostępny jest checkbox "Przekształcony w CUS".

Uwaga! W polu "Uzasadnienie" należy podać przyczynę złożenia wniosku.

Uwaga! W zależności od typu jednostki w dolnej części okna mogą być widoczne różne pola z dodatkowymi danymi jednostki.

Po wprowadzeniu wszystkich zmian wybieramy przycisk Zarejestruj. Otworzy się okno "Wniosek o aktualizację danych", w którym wybieramy przycisk Tak.

potw

Po przesłaniu wniosku do administratora wojewódzkiego zostanie wyświetlone potwierdzenie poprawnego przesłania wniosku o aktualizację danych.

potw_przeslania

Po rozpatrzeniu wniosku przez administratora, zostanie wysłany komunikat, z informacją o jego wyniku. W przypadku akceptacji wniosku o aktualizację danych w komunikacie tym dostępna będzie ikona j_lupka, za pomocą której w oknie "Zmiana danych jednostki" będziemy mogli zobaczyć historię zmian danych jednostki.

Uwaga! Jeżeli użytkownik ma przypisaną więcej niż jedną jednostkę, to wniosek o aktualizację danych jednostki, dotyczy tylko głównej jednostki użytkownika. Wniosek ten trafi do administratora właściwego dla tej jednostki oraz podobszaru wnioskującego użytkownika.