Wniosek o aktualizację danych jednostki |
Top Previous Next |
W ramach Centralnej Aplikacji Statystycznej, udostępniony został mechanizm pozwalający na zaktualizowanie danych jednostki na podstawie wypełnionego wniosku o aktualizację danych. Aby zaktualizować dane jednostki na podstawie wniosku, po zalogowaniu się do aplikacji CAS, wybieramy przycisk Aktualizacja danych jednostki Uwaga! Dla jednostek typu OPS i MOPR, dostępny jest checkbox "Przekształcony w CUS". Uwaga! W polu "Uzasadnienie" należy podać przyczynę złożenia wniosku. Uwaga! W zależności od typu jednostki w dolnej części okna mogą być widoczne różne pola z dodatkowymi danymi jednostki. Po wprowadzeniu wszystkich zmian wybieramy przycisk Zarejestruj. Otworzy się okno "Wniosek o aktualizację danych", w którym wybieramy przycisk Tak. Po przesłaniu wniosku do administratora wojewódzkiego zostanie wyświetlone potwierdzenie poprawnego przesłania wniosku o aktualizację danych. Po rozpatrzeniu wniosku przez administratora, zostanie wysłany komunikat, z informacją o jego wyniku. W przypadku akceptacji wniosku o aktualizację danych w komunikacie tym dostępna będzie ikona Uwaga! Jeżeli użytkownik ma przypisaną więcej niż jedną jednostkę, to wniosek o aktualizację danych jednostki, dotyczy tylko głównej jednostki użytkownika. Wniosek ten trafi do administratora właściwego dla tej jednostki oraz podobszaru wnioskującego użytkownika. |