Raport kompletności sprawozdań |
Top Previous Next |
Wybranie z menu znajdującego się z lewej strony pozycji Raport sprawozdań otworzy okno "Raport kompletności sprawozdań dla firm".
Określamy okres sprawozdawczy, za który chcemy otrzymać raport: Rok i Kwartał (system zaproponuje wykonanie raportu za kwartał poprzedzający bieżącą datę i dla wszystkich formularzy jakie są zbierane za ten okres). Wybieramy format raportu: HTML lub Excel, zaznaczamy czy raport ma zawierać wszystkie ośrodki, czy tylko te, które nie przysłały sprawozdań. Następnie określamy dla jakich województw raport ma być wykonany (domyślnie jest on wykonywany dla wszystkich). Jeżeli chcemy wykonać raport tylko dla wybranych województw, wybieramy ikonę
Kolejnym etapem jest określenie formularzy, dla jakich chcemy wykonać raport. Wybieramy ikonę
Wygenerowany raport zawiera listę jednostek, które korzystają z oprogramowania danego dostawcy oraz informację o stanie sprawozdań w tych jednostkach. Jeżeli sprawozdanie jest wykonane niepoprawnie, istnieje możliwość podglądu listy niepoprawnie wykonanych reguł. |