Generowanie zestawu reguł na poziomie ministerstwa |
Top Previous Next |
Aby wygenerować zestaw reguł, w menu wybieramy Definicje formularzy. Zostanie wyświetlona "lista formularzy" na której należy zaznaczyć formularz, dla którego użytkownik chce wygenerować zestaw reguł.
Następnie z listy operacji należy wybrać "Generowanie zestawu reguł formularza". Zostaje wyświetlone okno "Parametry generowania zestawu reguł", w którym wprowadzamy okres, za jaki chcemy wygenerować reguły.
Uwaga! Jeżeli podczas logowania wybraliśmy okres sprawozdawczy, to podpowiedziany zostanie ten okres, w przeciwnym wypadku podpowiadany będzie okres bieżący.
Uwaga! Jeżeli użytkownik chce, aby jednostka otrzymała wiadomość o zmianie statusu sprawozdania na niepoprawne, musi zaznaczyć checkbox "Wysyłaj komunikat do jednostki po zmianie statusu sprawozdania na niepoprawne".
Po wprowadzeniu okresu za jaki chcemy wygenerować reguły, wybieramy Akceptuj. Pojawia się komunikat informujący użytkownika o uruchomieniu procesu generowania zestawu reguł.
Po wygenerowaniu zestawu reguł użytkownik zostanie powiadomiony stosownym komunikatem. Uwaga! Po wygenerowaniu nowego zestawu reguł formularza, następuje automatyczne uruchomienie w tle zadania sprawdzenia poprawności sprawozdań z zastosowaniem nowego zestawu reguł.
Po wybraniu operacji "Lista zestawów reguł formularza" otworzy się lista zestawów reguł wygenerowanych w aplikacji. Aby zobaczyć listę reguł dla danego zestawu, należy dla danego zestawu użyć operacji "Dane szczegółowe zestawu".
Uwaga! Generowanie zestawu reguł odbywa się tylko dla formularzy niezarchiwizowanych.
|