Wniosek o aktualizację danych jednostki

Start  Poprzedni  Dalej

W ramach Centralnej Aplikacji Statystycznej, udostępniony został mechanizm pozwalający na zaktualizowanie danych jednostki na podstawie wypełnionego wniosku o aktualizację danych.

Uwaga! Za pomocą samouczka możemy obejrzeć film, prezentujący aktualizację danych jednostki na poziomie:

- jednostki "Dom Pomocy Społecznej" - Samouczek,

- jednostki pomagającej ofiarom przemocy - Samouczek,

- jednostki "Klub Integracji Społecznej" - Samouczek.

Aby zaktualizować dane jednostki na podstawie wniosku, po zalogowaniu się do aplikacji CAS, wybieramy przycisk Aktualizacja danych jednostki Aktualizacja danych jednostki. Otworzy się okno "Wniosek o aktualizację danych jednostki", w którym możemy modyfikować: Nazwę, REGON, Datę zakończenia działalności, dane adresowe lub dodatkowe dane.

dane wniosku_1

dane wniosku_2

Uwaga! W polu "Uzasadnienie" należy podać przyczynę złożenia wniosku.

Uwaga! W zależności od typu jednostki w dolnej części okna mogą być widoczne różne pola z dodatkowymi danymi jednostki.

Po wprowadzeniu wszystkich zmian wybieramy przycisk Zarejestruj. Otworzy się okno "Wniosek o aktualizację danych", w którym wybieramy przycisk Tak.

potw

Po przesłaniu wniosku do administratora wojewódzkiego zostanie wyświetlone potwierdzenie poprawnego przesłania wniosku o aktualizację danych.

potw_przeslania

Po rozpatrzeniu wniosku przez administratora, zostanie wysłany komunikat, z informacją o jego wyniku. W przypadku akceptacji wniosku o aktualizację danych w komunikacie tym dostępna będzie ikona j_lupka, za pomocą której w oknie "Zmiana danych jednostki" będziemy mogli zobaczyć historię zmian danych jednostki.