Prezentacja sprawozdań w arkuszu kalkulacyjnym Excel - ministerstwo

Start  Poprzedni  Dalej

W oknie "Lista sprawozdań" zaznaczamy radio - buttonem radiobutton wybrane sprawozdanie.

 

excel

 

Przy pomocy przycisku combo wybieramy z listy operacji Prezentacja sprawozdania (Excel) i wybieramy ikonę DZIALAJ.  W przypadku sprawozdań składających się z więcej niż jednego działu, pojawi się okno, w którym możemy zdecydować, czy każdy dział sprawozdania ma być umieszczony na osobnym arkuszu, czy wszystkie działy mają się znajdować w jednym:

 

prezentacja_parametry

 

Po zatwierdzeniu parametrów prezentacji sprawozdania, pojawi się komunikat: Czy chcesz otworzyć plik, czy zapisać go? Po wybraniu przycisku Otwórz, otworzy się okno z prezentacją sprawozdania w arkuszu kalkulacyjnym Excel.

 

prezentacja_excel

 

Uwaga! W oknie typu lista możemy skorzystać z selekcji oraz sortowania, które umożliwi nam szybkie wyszukanie interesujących danych. Możemy również wydrukować raport z tej listy. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziałach Zastosowanie selekcji na listach oraz Wydruki.