Raport kompletności sprawozdań |
Start Poprzedni Dalej |
Wybranie z menu znajdującego się z lewej strony pozycji Raport sprawozdań otworzy okno "Raport kompletności sprawozdań dla firm".
Określamy okres sprawozdawczy, za który chcemy otrzymać raport: Rok i Kwartał (system zaproponuje wykonanie raportu za kwartał poprzedzający bieżącą datę i dla wszystkich formularzy jakie są zbierane za ten okres). Wybieramy format raportu: HTML lub Excel, zaznaczamy czy raport ma zawierać wszystkie ośrodki, czy tylko te, które nie przysłały sprawozdań. Następnie określamy dla jakich województw raport ma być wykonany (domyślnie jest on wykonywany dla wszystkich). Jeżeli chcemy wykonać raport tylko dla wybranych województw, wybieramy ikonę . Otworzy się okno "Lista jednostek", zaznaczamy w nim potrzebne jednostki i zatwierdzamy wybór ikoną .
Kolejnym etapem jest określenie formularzy, dla jakich chcemy wykonać raport. Wybieramy ikonę , aby dodać na listę formularz, którego tam nie ma, a jest nam potrzebny lub ikonę , aby usunąć zbędne formularze. Po wprowadzeniu wszystkich danych wybieramy ikonę , rozpocznie się proces generowania raportu.
Wygenerowany raport zawiera listę jednostek, które korzystają z oprogramowania danego dostawcy oraz informację o stanie sprawozdań w tych jednostkach.
Jeżeli sprawozdanie jest wykonane niepoprawnie, istnieje możliwość podglądu listy niepoprawnie wykonanych reguł.
|