Raport kompletności sprawozdań

Start  Poprzedni  Dalej

Wybranie z menu znajdującego się z lewej strony pozycji Raport sprawozdań otworzy okno "Raport kompletności sprawozdań dla firm".

 

firma_okres_spr

 

Określamy okres sprawozdawczy, za który chcemy otrzymać raport: Rok i Kwartał (system zaproponuje wykonanie raportu za kwartał poprzedzający bieżącą datę i dla wszystkich formularzy jakie są zbierane za ten okres). Wybieramy format raportu: HTML lub Excel, zaznaczamy czy raport ma zawierać wszystkie ośrodki, czy tylko te, które nie przysłały sprawozdań. Następnie określamy dla jakich województw raport ma być wykonany (domyślnie jest on wykonywany dla wszystkich). Jeżeli chcemy wykonać raport tylko dla wybranych województw, wybieramy ikonę dodaj. Otworzy się okno "Lista jednostek", zaznaczamy w nim potrzebne jednostki i zatwierdzamy wybór ikoną akceptuj.

 

firma_okres_spr_1

Kolejnym etapem jest określenie formularzy, dla jakich chcemy wykonać raport. Wybieramy ikonę dodaj, aby dodać na listę formularz, którego tam nie ma, a jest nam potrzebny lub ikonę usun, aby usunąć zbędne formularze. Po wprowadzeniu wszystkich danych wybieramy ikonę akceptuj, rozpocznie się proces generowania raportu.

 

firma_generacja

 

Wygenerowany raport zawiera listę jednostek, które korzystają z oprogramowania danego dostawcy oraz informację o stanie sprawozdań w tych jednostkach.

 

firma_raport_SPR

 

Jeżeli sprawozdanie jest wykonane niepoprawnie, istnieje możliwość podglądu listy niepoprawnie wykonanych reguł.