W głównym oknie aplikacji każdy użytkownik ma możliwość zmiany ustawień konta. W tym celu wybieramy ikonę Ustawienie konta . Otworzy się okno "Parametry użytkownika", w którym możemy zmienić podstawowe dane użytkownika, takie jak: Imię, Nazwisko, Hasło (Powtórzenie hasła), Telefon, Adres E-mail, Adres pocztowy.

Pozostałych danych, w tym danych na zakładkach Role, Uprawnienia, Formularze nie można modyfikować, dane te możemy tylko przeglądać.
Na zakładce Parametry Użytkownika dostępna jest lista parametrów, przeznaczonych dla danego typu jednostki, zgodnego z typem jednostki użytkownika:
• | Wysyłanie treści komunikatów na adres e-mail - Ustawienie parametru na „Tak” spowoduje, że treść otrzymywanych komunikatów w systemie będzie również wysyłana na podany w danych użytkownika adres e-mail. |
• | Podział menu jednostek na powiaty - Ustawienie parametru na „Tak” spowoduje, że drzewo jednostek będzie wyświetlane z podziałem na powiaty. |
• | Wyświetlanie podpowiedzi dla przycisku "Wykonaj wybraną operację" - Ustawienie parametru na „Tak” spowoduje, że dla każdego okna typu lista w systemie, będzie pojawiała się podpowiedź „Wykonaj wybraną operację” dla przycisku Wykonaj wybraną operację . |
Aby zmodyfikować wartość danego parametru, zaznaczamy go na liście i wybieramy dla niego ikonę Edycja. Otworzy się okno edycji parametru.

Zaznaczając lub odznaczając w kolumnie "Wartość parametru", decydujemy czy parametr ma być włączony lub wyłączony. Przyciskiem zapisujemy wybraną wartość parametru, a przyciskiem rezygnujemy z dokonanych zmian.
Uwaga! Pole "Adres E-mail" musi być wypełnione, jeżeli włączono parametr "Wysyłanie treści komunikatów na adres e-mail".
Wprowadzone zmiany zatwierdzamy ikoną Akceptuj.
|