Prezentacja sprawozdań - zbiorówka (EXCEL) |
Start Poprzedni Dalej |
Prezentacja dotyczy tylko scalonych sprawozdań. W arkuszu Excel w układzie powiatowym, prezentowane są wszystkie komórki ze sprawozdań biorących udział w scalaniu. Uwaga! Prezentację sprawozdania w formie zbiorówki możemy wykonać również dla sprawozdań scalonych próbnie. W oknie "Lista sprawozdań" zaznaczamy radio - buttonem
W sekcji Dane sprawozdawcze jednostek spośród wszystkich typów jednostek, uczestniczących w procesie sprawozdawczym, możemy wskazać typy jednostek, dla których chcemy wykonać prezentację sprawozdania. Zaznaczenie opcji Wszystkie spowoduje zaznaczenie wszystkich pozycji poniżej. Odznaczenie opcji Wszystkie spowoduje odznaczenie wszystkich pozycji poniżej. W sekcji Układ jednostek mamy możliwość wskazania układu jednostek, na podstawie którego jednostki zostaną odpowiednio posortowane. Po wybraniu ikony Uwaga! Poszczególnych działy sprawozdania prezentowane są zawsze w oddzielnym arkuszu. W nagłówkach kolumn automatycznie dodawane są filtry. W zależności od wybranego układu prezentacja sprawozdania w arkuszu kalkulacyjnym Excel będzie odbywała się, na przykład wg powiatów alfabetycznie:
lub według podległości alfabetycznie:
Uwaga! Kolumny "Województwo", "Powiat", "Gmina", "Typ gminy" są wyświetlane, jeżeli są uzupełnione przynajmniej dla jednej jednostki prezentowanej w zestawieniu. Kolumna "Nazwa systemowa jednostki" będzie wyświetlana, jeżeli w obrębie danego zestawienia wystąpią dwie jednostki o jednakowej zawartości kolumn "Województwo", "Powiat", "Gmina", "Typ gminy", "Typ jednostki". Kolumna "Typ jednostki" nie będzie prezentowana, jeżeli prezentowane sprawozdanie zawiera dane tylko z Wydziałów Polityki Społecznej. Uwaga! Jeżeli prezentacja sprawozdania jest wykonywana dla jednostki poniżej poziomu WPS, to na zestawieniu będą widoczne tylko kolumny "Nazwa systemowa jednostki" oraz "KESO".
|