Sprawdzenie poprawności reguł

Top  Previous  Next

Operacja ta daje możliwość sprawdzenia poprawności wykonania reguł dla konkretnego sprawozdania.

W tym celu w oknie "Lista sprawozdań" zaznaczamy radiobutton wybrane sprawozdanie.

 

reguly

 

Przy pomocy przycisku combo wybieramy z listy operacji Sprawdzenie poprawności reguł i wybieramy ikonę DZIALAJ. Uruchomione zostanie okno z wynikiem sprawdzania reguł:

 

sprawdzenie poprawnosci reguly

 

Wskazanie na nazwę reguły (jest ona w formie linku) otwiera okno z jej treścią:

 

tresc reguly

 

Uwaga! W oknie typu lista możemy skorzystać z selekcji oraz sortowania, które umożliwi nam szybkie wyszukanie interesujących danych. Możemy również wydrukować raport z tej listy. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziałach Zastosowanie selekcji na listach oraz Wydruki.

 

Zależnie od wyniku przeprowadzonej weryfikacji menu z jednostkami podległymi, zmieni kolor na jeden z opisanych w rozdziale Praca z wybranym formularzem.

 

Uwaga! W celu odświeżenia kolorów menu po sprawdzeniu poprawności reguł, należy wybrać link odswiez_kolory, znajdujący się poniżej menu jednostek, a nad legendą.