Wykonane reguły sprawozdania |
Top Previous Next |
Operacja ta daje możliwość sprawdzenia jakie reguły zostały wykonane na sprawozdaniu. Proces dodawania reguł sprawozdań opisany został w rozdziale Reguły formularza. W oknie "Lista sprawozdań" zaznaczamy Przy pomocy przycisku Pojawi się okno "Lista wykonanych reguł": Na liście widoczne są następujące informacje:
W przypadku, gdy reguła jest niepoprawna mamy możliwość zmiany jej statusu na "warunkowa": Przy pomocy przycisku
Pojawi się okno "Zmiana statusu wykonania reguły". W pole Uwagi możemy wpisać dodatkowe informacje. Wybieramy ikonę Akceptuj i reguła otrzymuje status "warunkowa".
Uwaga! Nie można zmienić statusu reguły na "warunkowa" dla nieprzekazanego sprawozdania.
Uwaga! W oknie typu lista możemy skorzystać z selekcji oraz sortowania, które umożliwi nam szybkie wyszukanie interesujących danych. Możemy również wydrukować raport z tej listy. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziałach Zastosowanie selekcji na listach oraz Wydruki. |