Wykonane reguły sprawozdania

Top  Previous  Next

Operacja ta daje możliwość sprawdzenia jakie reguły zostały wykonane na sprawozdaniu. Proces dodawania reguł sprawozdań opisany został w rozdziale Reguły formularza. W oknie "Lista sprawozdań" zaznaczamy radiobutton sprawozdanie, dla którego chcemy pokazać wykonane reguły sprawozdania.

wykonane_reguly_sprawozdan

Przy pomocy przycisku combo wybieramy z listy operacji Lista wykonanych reguł sprawozdania i wybieramy ikonę DZIALAJ.

Pojawi się okno "Lista wykonanych reguł":

lista_wykonanych_regul_SS070_nowa

Na liście widoczne są następujące informacje:

Nazwa reguły,
Status - czy reguła poprawna czy nie,
Data i czas jej wykonania,
Imię i Nazwisko użytkownika.
Uwagi.

 

W przypadku, gdy reguła jest niepoprawna mamy możliwość zmiany jej statusu na "warunkowa":

Przy pomocy przycisku combo wybieramy z listy operacji Zmiana statusu na 'warunkowa' i wybieramy ikonę DZIALAJ.

 

Pojawi się okno "Zmiana statusu wykonania reguły".

zmiana_statusu_SS0071

W pole Uwagi możemy wpisać dodatkowe informacje. Wybieramy ikonę Akceptuj i reguła otrzymuje status "warunkowa".

 

Uwaga! Nie można zmienić statusu reguły na "warunkowa" dla nieprzekazanego sprawozdania.

 

Uwaga! W oknie typu lista możemy skorzystać z selekcji oraz sortowania, które umożliwi nam szybkie wyszukanie interesujących danych. Możemy również wydrukować raport z tej listy. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziałach Zastosowanie selekcji na listach oraz Wydruki.