Aktualizacja treści objaśnień |
Top Previous Next |
Jeśli dla opublikowanego formularza zostały zdefiniowane objaśnienia i objaśnienia te zostały opublikowane wraz z formularzem, to po publikacji formularza możemy wykonać ich aktualizację. W tym celu na liście publikacji formularza zaznaczamy właściwą publikację, dla której chcemy zaktualizować treść objaśnień, i wybieramy operację Aktualizacja treści objaśnień. Uwaga! Aktualizacja treści objaśnień jest możliwa tylko dla właściciela formularza i tylko dla użytkownika, który posiada uprawnienie do definiowania objaśnień dla formularzy. Uwaga! W przypadku, gdy dla wskazanej publikacji nie ma objaśnień (objaśnienia nie zostały opublikowane), ale istnieją objaśnienia dla formularza, to przed rozpoczęciem modyfikacji objaśnień pojawi się pytanie: „Dla publikacji nie zdefiniowano objaśnień (brak treści objaśnień). Czy w ramach aktualizacji treści objaśnień dla publikacji, chcesz zasilić je aktualnymi objaśnieniami dla formularza?”. Jeżeli na powyższe pytanie odpowiemy TAK, to w oknie "Aktualizacja treści objaśnień" pojawi się aktualna treść objaśnień zdefiniowana dla formularza. Jeżeli odpowiemy NIE, to okno to nie będzie zawierało żadnej treści, będziemy musieli zdefiniować ją od początku. Otworzy się okno "Aktualizacja treści objaśnień", w którym możemy dokonać modyfikacji treści objaśnień. Sposób modyfikacji (formatowania) treści objaśnień jest analogiczny jak w przypadku definiowania treści objaśnień na etapie tworzenia formularza i został opisany w rozdziale Tworzenie formularza. Po zakończeniu modyfikacji treści objaśnień wybieramy ikonę Akceptuj. Akceptacja danych spowoduje, że objaśnienia dla wskazanej publikacji formularza zostaną zaktualizowane. |