Prezentacja sprawozdań w arkuszu kalkulacyjnym Excel

Top  Previous  Next

W oknie "Lista sprawozdań" zaznaczamy radiobutton wybrane sprawozdanie.

 

excel

 

Przy pomocy przycisku combo wybieramy z listy operacji Prezentacja sprawozdania (Excel) i wybieramy ikonę DZIALAJ. W przypadku sprawozdań składających się z więcej niż jednego działu, pojawi się okno, w którym możemy zdecydować, czy każdy dział sprawozdania ma być umieszczony na osobnym arkuszu, czy wszystkie działy mają się znajdować w jednym:

prezentacja_parametry

Po zaakceptowaniu wyboru sposobu prezentacji otworzy się okno:

komunikat_pobieranie pliku

Po wybraniu przycisku Otwórz otworzy się okno z prezentacją sprawozdania w arkuszu kalkulacyjnym Excel.

prezentacja_excel

Uwaga! W oknie typu lista możemy skorzystać z selekcji oraz sortowania, które umożliwi nam szybkie wyszukanie interesujących danych. Możemy również wydrukować raport z tej listy. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziałach Zastosowanie selekcji na listach oraz Wydruki.