Informowanie o zdarzeniach nadzwyczajnych

Top  Previous  Next

Użytkownicy jednostek typu WPS, którym została przypisana rola "Rejestrowanie informacji o zdarzeniach nadzwyczajnych", po zalogowaniu do systemu mają dostęp do modułu "Zdarzenia nadzwyczajne".

Zdarzenia_nadzwyczajne_wybor_aplikacji

Po wybraniu aplikacji, zostanie wyświetlona lista "Informacje o zdarzeniach nadzwyczajnych". Lista składa się z następujących kolumn:

Miejsce zdarzenia, Data zgłoszenia, Rodzaj zdarzenia, Typ zdarzenia, Status informacji. Dane w kolumnach można sortować oraz filtrować.

 

Lista_informacji_o_zdarzeniach

Aby dodać informację o zdarzeniu użytkownik musi, skorzystać z przycisku oznaczonego symbolem dodaj, otworzy się wówczas okno "Informacja o zdarzeniu nadzwyczajnym".

Okno składa się z następujących pól:

"Data zgłoszenia" - obowiązkowe pole typu data,
"Typ miejsca zdarzenia"- obowiązkowe pole wybór z listy "dom pomocy społecznej" lub "placówka całodobowej opieki",
"Jednostka miejsca zdarzenia zarejestrowana w systemie" - pole checkbox,
"Miejsce zdarzenia" - obowiązkowe pole dotyczące miejsca zdarzenia nadzwyczajnego. Jeśli użytkownik nie zaznaczy pola "Jednostka miejsca zdarzenia zarejestrowana w systemie", to musi samodzielnie wprowadzić dane dotyczące miejsca zdarzenia, jeżeli je zaznaczy, to pole zostanie zablokowane a obok niego system wyświetli przycisk oznaczony symbolem Ikona_lista_wyswietl_slownik. Po użyciu przycisku zostanie wyświetlona lista jednostek DPS bądź PCO zarejestrowanych w systemie, z której użytkownik musi dokonać wyboru jednostki w której zdarzenie miało miejsce.

 

Uwaga! Zawartość listy jednostek zależy od tego jaki typ jednostki użytkownik wybrał w polu "Typ miejsca zdarzenia".

 

"Rodzaj zdarzenia" - obowiązkowe pole wybór z listy "indywidualne" lub "grupowe",
"Typ zdarzenia" - obowiązkowe pole wybór z listy "wypadek", "samouszkodzenie" lub "obrażenia ciała",
"Opis zdarzenia (niezawierający danych osobowych)" - obowiązkowe pole opisowe,
"Informacje o podjętych działaniach następczych (niezawierające danych osobowych)" - obowiązkowe pole opisowe.

 

Okno_informacja_o_zdarzeniu

Po uzupełnieniu wszystkich danych, użytkownik musi je zatwierdzić, za pomocą przycisku oznaczonego symbolem akceptuj. Po zaakceptowaniu danych system wyświetli komunikat:

Komunikat_przeslij

Jeśli użytkownik wybierze opcję "Tak", informacja zostanie przekazana, a na liście informacji dla dodanego zdarzenia w kolumnie "status informacji" będzie widniała informacja "przekazana", jeśli wybierze opcję "Nie" informacja o zdarzeniu, nie zostanie przekazana a na liście informacji o zdarzeniach dla dodanego zdarzenia w kolumnie "status informacji" będzie widniała informacja "nieprzekazana".

 

W celu przekazania informacji użytkownik musi wybrać operację "Przekaż informację" i potwierdzić jej wykonanie.

 

Dodatkowo użytkownik ma możliwość, eksportowania listy informacji do formatu Excel. Aby to zrobić należy wybrać operację "Pobierz w formacie Excel".

 

Uwaga! Edycja i usunięcie informacji, możliwe jest do momentu jej przekazania.