Informowanie o zdarzeniach nadzwyczajnych |
Top Previous Next |
Użytkownicy jednostek typu WPS, którym została przypisana rola "Rejestrowanie informacji o zdarzeniach nadzwyczajnych", po zalogowaniu do systemu mają dostęp do modułu "Zdarzenia nadzwyczajne". Po wybraniu aplikacji, zostanie wyświetlona lista "Informacje o zdarzeniach nadzwyczajnych". Lista składa się z następujących kolumn: Miejsce zdarzenia, Data zgłoszenia, Rodzaj zdarzenia, Typ zdarzenia, Status informacji. Dane w kolumnach można sortować oraz filtrować.
Aby dodać informację o zdarzeniu użytkownik musi, skorzystać z przycisku oznaczonego symbolem Okno składa się z następujących pól:
Uwaga! Zawartość listy jednostek zależy od tego jaki typ jednostki użytkownik wybrał w polu "Typ miejsca zdarzenia".
Po uzupełnieniu wszystkich danych, użytkownik musi je zatwierdzić, za pomocą przycisku oznaczonego symbolem Jeśli użytkownik wybierze opcję "Tak", informacja zostanie przekazana, a na liście informacji dla dodanego zdarzenia w kolumnie "status informacji" będzie widniała informacja "przekazana", jeśli wybierze opcję "Nie" informacja o zdarzeniu, nie zostanie przekazana a na liście informacji o zdarzeniach dla dodanego zdarzenia w kolumnie "status informacji" będzie widniała informacja "nieprzekazana".
W celu przekazania informacji użytkownik musi wybrać operację "Przekaż informację" i potwierdzić jej wykonanie.
Dodatkowo użytkownik ma możliwość, eksportowania listy informacji do formatu Excel. Aby to zrobić należy wybrać operację "Pobierz w formacie Excel".
Uwaga! Edycja i usunięcie informacji, możliwe jest do momentu jej przekazania. |