Komunikaty archiwalne |
Top Previous Next |
Uwaga! Komunikat zostaje przeniesiony do archiwum, gdy zarówno wszyscy odbiorcy jak i nadawca usunęli komunikat lub minął jego okres ważności. Wszystkie komunikaty, dla których skończył się okres ważności, ustawiany w momencie ich wysłania/tworzenia, są przenoszone do archiwum w sposób automatyczny, bez względu na to czy zostały odebrane/przeczytane. Aby zobaczyć odebrane lub wysłane komunikaty, które zostały przeniesione do archiwum (zostały usunięte ze skrzynki odbiorczej lub nadawczej), w skrzynce odbiorczej lub nadawczej wybieramy operację Wyświetl listę komunikatów archiwalnych. Otworzy się okno "Lista komunikatów archiwalnych", zawierające na zakładce Skrzynka odbiorcza komunikaty usunięte ze skrzynki odbiorczej, na zakładce Skrzynka nadawcza - komunikaty usunięte ze skrzynki nadawczej. Za pomocą ikony Przeglądanie możemy przeglądać treść wybranych komunikatów. Wybierając na zakładce Skrzynka odbiorcza operację Odpowiedz lub Odpowiedz z historią, możemy odpowiedzieć na przesłaną wiadomość. Nie ma możliwości udzielania odpowiedzi na powiadomienia systemowe. Wybierając na zakładce Skrzynka nadawcza operację Wyświetl listę odbiorców komunikatów, przejdziemy na listę wszystkich odbiorców komunikatu. Lista zawiera również informację o tym, czy każdy z adresatów odebrał komunikat. Aby opuścić listę komunikatów archiwalnych i powrócić do właściwej skrzynki odbiorczej lub nadawczej, wybieramy na danej zakładce ikonę . |