Obsługa wniosków o aktualizację danych |
Top Previous Next |
Użytkownicy CAS mają możliwość aktualizacji danych jednostki, w tym celu użytkownik za pomocą funkcjonalności dostępnej w module CAS składa wniosek o aktualizację danych jednostki. Wnioski te są przesyłane do administratora poziomu jednostki nadrzędnej, który akceptuje wniosek i wysyła informacje do użytkownika o akceptacji wniosku o aktualizację danych. W celu obsłużenia wniosku o aktualizację danych, po zalogowaniu do roli Administracja mamy dostępną pozycję menu Wnioski o aktualizację danych. Po jej wybraniu pojawi się lista wniosków o aktualizację danych, przesłanych z jednostek podległych za pośrednictwem wniosku o aktualizację danych. W oknie "Lista wniosków o aktualizację danych" możemy przeglądnąć dany wniosek, w tym celu zaznaczamy wniosek i wybieramy ikonę Przeglądanie. Otworzy się okno "Dane wniosku o aktualizację danych", w którym możemy zobaczyć Dane wnioskodawcy i Dane jednostki. Uwaga! Dane, które zostały zaktualizowane, będą podświetlone na czerwono. Aby zaakceptować wniosek, zaznaczamy go na liście, wykonujemy operację Akceptacja wniosku o aktualizację danych. Otworzy się okno "Akceptacja wniosku o aktualizację danych", w którym możemy tylko przeglądać dane, bez możliwości modyfikacji.
Po sprawdzeniu danych wniosku zatwierdzamy akceptację wniosku, wybierając ikonę Akceptuj. Wniosek zostanie zaakceptowany i usunięty z listy wniosków o aktualizację danych. Po zaakceptowaniu wniosku dane jednostki zostaną zaktualizowane oraz zostanie wysłana informacja do użytkownika o zaakceptowaniu wniosku o aktualizację danych. Uwaga! Historię zmian danych jednostki możemy przeglądać w oknie "Lista jednostek". W sytuacji, gdy chcemy odrzucić wniosek o aktualizację danych, zaznaczamy go na liście, wykonujemy operację Odrzucenie wniosku o aktualizację danych. Otworzy się okno "Odrzucenie wniosku o aktualizację danych", w którym wpisujemy przyczynę odrzucenia wniosku. Zatwierdzamy odrzucenie wniosku ikoną Akceptuj. Wniosek zostanie odrzucony i usunięty z listy wniosków o aktualizację danych. Po odrzuceniu wniosku zostanie wysłana informacja do użytkownika o odrzuceniu wniosku o aktualizację danych. Do treści informacji dołączona zostanie przyczyna odrzucenia wniosku, wpisana w oknie "Odrzucenie wniosku o aktualizację danych".
|