Raport kompletności z deklaracji |
Top Previous Next |
Aby wykonać raport kompletności z deklaracji, w oknie "Lista deklaracji użytkowania SI POMOST" przy pomocy przycisku wybieramy z listy operacji Raport kompletności i wybieramy ikonę . Pojawi się okno "Raport kompletności". Określamy okres deklaracji, za który chcemy otrzymać raport: Rok i Kwartał. Domyślnie system zaproponuje wykonanie raportu za kwartał, poprzedzający bieżącą datę i dla wszystkich jednostek. Określamy rodzaj raportu:
Określamy format raportu:
Zaznaczenie opcji Czy narastająco spowoduje, że raport zostanie wykonany narastająco od początku roku. Jeżeli opcję tę pozostawimy niezaznaczoną raport będzie wykonany za wskazany kwartał. Za pomocą ikony Dodaj znajdującej się w sekcji Lista województw do wykonania raportu możemy ograniczyć zawartość raportu do wybranego województwa lub kilku województw. Jeżeli tego nie zrobimy, to raport zostanie wykonany dla wszystkich województw. Po określeniu parametrów generowania raportu kompletności wybieramy ikonę Akceptuj. Otworzy się lista województw lub gmin zgodna z zadanymi kryteriami.
W kolumnie Dostawca:
Na końcu raportu znajduje się tabela z podsumowaniem: Raport utworzony w arkuszu kalkulacyjnym Excel możemy także zapisać na dysku.
|