Rozpatrzenie wniosku o rejestrację jednostki |
Top Previous Next |
Realizacja procesu rozpatrzenia wniosków rejestracyjnego z poziomu listy jednostek, odbywa się na dwa sposoby w zależności od tego czy wniosek rejestracyjny dotyczy rejestracji jednostki i pierwszego użytkownika tej jednostki czy tylko użytkownika z jednostki zarejestrowanej już wcześniej w systemie.
Rejestracja jednostki i pierwszego użytkownika tej jednostki Na liście prezentowane są jednostki, dla których złożony został wniosek o zarejestrowanie w systemie, co umożliwia rozpatrzenie tych wniosków z poziomu tego okna. W celu identyfikacji jednostek ich dane są prezentowane mniej wyraźną (kolor zależy od pakietu graficznego), pochyloną czcionką. Jednostki te domyślnie wyświetlane są jako pierwsze, przed jednostkami już zarejestrowanymi. Na liście umieszczona jest dodatkowa kolumna "Wniosek o rejestrację", która w przypadku jednostek niezarejestrowanych, przyjmuje wartość "Tak", umożliwia ona oddzielenie jednostek zarejestrowanych od niezarejestrowanych, poprzez zawężenie lub posortowanie według niej zawartości. Modyfikowanie wniosku rejestracyjnego Modyfikacja jednostki możliwa jest przy użyciu przycisku "Edycja" z poziomu menu nawigacyjnego, oznaczonego symbolem Akceptowanie/Odrzucenie wniosku rejestracyjnego Proces akceptacji i odrzucania wniosków dla jednostek niezarejestrowanych, odbywa się poprzez użycie operacji z górnego menu "Akceptacja wniosku". Sposób akceptacji wniosków dla jednostek zarejestrowanych, został podany w rozdziale "Obsługa wniosków rejestracyjnych".
|