Sprawdzenie poprawności reguł |
Top Previous Next |
Uwaga! Wykonanie operacji "Sprawdzenie poprawności reguł" jest możliwe tylko dla sprawozdań jednorazowych podobszaru PS. Wykonanie operacji Sprawdzenie poprawności reguł:
dla sprawozdania, zaznaczonego na liście, powoduje sprawdzenie jego poprawności pod względem spełnienia reguł walidujących. Wynik sprawdzenia prezentowany jest na raporcie, gdzie otrzymujemy informację, że sprawozdanie jest poprawne (gdy brak reguł lub gdy wszystkie reguły zostały sprawdzone z wynikiem poprawnym) lub że jest niepoprawne (jeżeli dla jakiejkolwiek reguły występuje brak danych lub wynik jej sprawdzania jest niepoprawny).
Uwaga! Przed sprawdzeniem poprawności reguł dla sprawozdania scalonego należy uzupełnić komórki sprawozdania wymagane do uzupełnienia przez jednostkę. W przeciwnym wypadku sprawdzenie poprawności reguł dla takiego sprawozdania nie będzie możliwe.
Uwaga! W celu odświeżenia kolorów menu po sprawdzeniu poprawności reguł, należy wybrać link
|