Definiowanie grup odbiorców komunikatu |
Start Poprzedni Dalej |
Jeżeli komunikat kierujemy do określonych użytkowników lub jednostek, to wybierając ikonę Na liście wskazujemy właściwą grupę i wybieramy ikonę Akceptuj. Uwaga! W sytuacji gdy wskazana grupa użytkowników lub jednostek zawiera użytkownika, który został usunięty z systemu, lub jednostkę, która została zamknięta, to usunięta osoba lub zamknięta jednostka nie zostanie dodana do listy odbiorców, o czym użytkownik zostanie poinformowany odpowiednim komunikatem. Aby zobaczyć użytkowników lub jednostki, którzy nie zostali dodani jako odbiorcy, w komunikacie klikamy na link Kliknij tutaj. Aby dodać nową grupę, wybieramy ikonę Dodaj. Otworzy się okno "Dane grupy użytkowników" lub "Dane grupy jednostek użytkownika", w którym wprowadzamy Nazwę i Opis grupy oraz w sekcji Użytkownicy lub Jednostki wskazujemy użytkowników lub jednostki, które mają należeć do tej grupy. Wprowadzone dane zatwierdzamy ikoną Akceptuj. Dodana grupa pojawi się na liście grup i możemy ją wskazać, jako odbiorcę danego komunikatu. Dodaną grupę możemy dowolnie modyfikować, usuwać. W przypadku próby usunięcia grupy, która została utworzona przez innego użytkownika, zostaniemy o tym poinformowani. Korzystając z operacji Utwórz przez skopiowanie możemy na podstawie dodanych wcześniej grup dodawać kolejne. |