Informacja kryzysowa |
Start Poprzedni Dalej |
Głównym zadaniem aplikacji "Informacja kryzysowa" jest wspomaganie działania Jednostki Pomocy Społecznej w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej. Aplikacja dostarcza narzędzie pozwalające pozyskanie informacji o rozmiarze wystąpienia sytuacji kryzysowej. Pozwala na zdefiniowanie zakresu informacji, jaki należy pozyskać od osób, ubiegających się o pomoc i przekazanie tego zakresu informacji aplikacjom dziedzinowym, wspomagającym pracę Jednostek Pomocy Społecznej. Umożliwia także monitorowanie zadań pomocowych, realizowanych w aplikacjach dziedzinowych, poprzez bezpośrednie pozyskanie z nich informacji.
Aby wejść do aplikacji "Informacja kryzysowa" podczas logowania w oknie "Wybór aplikacji" wybieramy Informacja kryzysowa.
Po wybraniu aplikacji "Informacja kryzysowa" pojawi się okno "Wybór formularza", umożliwiające wskazanie, na którym z formularzy chcemy pracować. Jeżeli wybierzemy formularz z listy, to w zależności od cyklu zbierania formularza będziemy musieli określić Termin zbierania lub okres sprawozdawczy formularza, w którym będą zbierane sprawozdania. Możemy nie wskazywać żadnego formularza i mieć w ten sposób do dyspozycji wszystkie formularze.
Użytkownik może pracować tylko z formularzami, które są przeznaczone dla niego lub jednostek podległych z jego terenu. Po wejściu na listę formularzy lub sprawozdań jednorazowych można zmienić formularz, na którym chcemy pracować, za pomocą menu, znajdującego się po lewej stronie okna:
Lista jest ograniczona do formularzy przeznaczonych dla danej jednostki.
|