Prezentacja sprawozdania w Excelu

Start  Poprzedni  Dalej

Każde ze sprawozdań można wyświetlić w programie MS Excel. W tym celu na liście zaznaczamy interesujące nas sprawozdanie i wykonujemy operację Prezentacja sprawozdania (Excel):

 

j_prezentacja3

 

W oknie "Prezentacji sprawozdania":

j_prezentacja4

decydujemy, czy w przypadku sprawozdań składających się z więcej niż jednej tabeli, cała zawartość sprawozdania ma zostać wyświetlona w jednym arkuszu programu MS Excel, czy też każda tabela ma zostać zaprezentowana w oddzielnym arkuszu.

Jeżeli wybierzemy opcję każda tabela w osobnym arkuszu, to dostępna będzie opcja bez formatowania wydruku. Jej zaznaczenie spowoduje, że stopka sprawozdania również będzie wyświetlona w osobnym arkuszu.

Po dokonaniu wyboru sprawozdanie możemy zapisać na dysk w formacie XLS lub zostanie ono wyświetlone w nowym oknie.