Rozpatrzenie wniosku o aktualizację danych

Top  Previous  Next

Jednostki w stosunku do których złożono wniosek o aktualizację danych, prezentowane są na liście jednostek kursywą. Dodatkowo na liście umieszczona jest kolumna "Wniosek o aktualizację", która w przypadku złożenia wniosku, przyjmuje wartość "Tak". Kolumna pozwala również na łatwiejsze oddzielenie jednostek, dla których złożono wniosek o aktualizację danych, od pozostałych jednostek, poprzez zawężenie lub posortowanie listy wg tej kolumny.

Zakladka_wniosek_o_aktualizacje

Aby zaakceptować wniosek, należy wykonać operację "Akceptacja wniosku". W wyniku jej wykonania otwarte zostanie okno „Dane jednostki”, a aktywną zakładką będzie „Wniosek o aktualizację”. Można też skorzystać z przycisku "Edycja" oznaczonego symbolem Edytuj_jednostke, wówczas do zakładki "Wniosek o aktualizację" należy przejść samodzielnie.

Uwaga! Operacje "Akceptacja wniosku" i "Odrzucenie wniosku" działają w zależności od kontekstu w jakim zostaną wykonane. Jeżeli są wywołane dla jednostek niezarejestrowanych, służą do realizacji procesu akceptacji bądź odrzucenia wniosku o rejestracje jednostki, jeżeli zostaną wywołane w kontekście jednostki, dla której złożono wniosek o aktualizację danych, będą realizowały proces akceptacji bądź odrzucenia wniosku o aktualizację.

Wniosek_aktualizacja

Przy użyciu przycisku „Akceptuj” akceptujemy wniosek o aktualizację danych. Przyciskiem „Odrzuć” wniosek odrzucamy. Proces obsługi wniosku o aktualizację danych jednostki opisano szerzej w rozdziale "Obsługa wniosków o aktualizację danych".