Rozpatrzenie wniosku o rozszerzenie uprawnień |
Top Previous Next |
W kolumnie „Użytkownicy” wyświetlanej na oknie „Lista jednostek” sygnalizowany jest fakt złożenia wniosków o rozszerzenie uprawnień . Obok liczby użytkowników przypisanych do jednostki, symbolem "(^)" i następującą po nim cyfrą, sygnalizowane jest ilu użytkowników złożyło wnioski o rozszerzenie swoich uprawnień w ramach tej jednostki.
Aby zaakceptować lub odrzucić wniosek o rozszerzenie uprawnień, należy wybrać dostępny w kolumnie "Użytkownicy" link, spowoduje to przełączenie użytkownika do aktywnej zakładki "Wnioski o rozszerzenie uprawnień" i umożliwi szybkie rozpatrzenie wniosku, możliwe jest również zatwierdzenie wniosku poprzez zaznaczenie na liście jednostek, tej której wniosek chcemy rozpatrzeć i użycie przycisku "Edycja" oznaczonego symbolem "Dane podstawowe" Aby rozpatrzeć wniosek, należy samodzielnie przejść do zakładki "Wnioski o rozszerzenie uprawnień" i wykonać wybraną operację.
Obsługa wniosków o rozszerzenie uprawnień przebiega analogicznie jak z listy wniosków o rozszerzenie uprawnień i opisana została w rozdziale "Obsługa wniosków o rozszerzenie uprawnień". |