Włączenie/Wyłączenie uzupełniania sprawozdania w aplikacji

Top  Previous  Next

O tym czy dany formularz sprawozdania resortowego może być uzupełniany w aplikacji CAS decyduje administrator jednostki głównej (MRiPS Warszawa), który ma możliwość zarządzania sposobem przekazywania sprawozdań. O tym czy dla danego formularza jest możliwe uzupełnianie sprawozdania w aplikacji przez jednostki podległe, informuje wartość "Tak" w kolumnie "Czy możliwość uzupełniania w aplikacji".

Użytkownik na poziomie Departamentu może jednak zmienić te ustawienia dla wybranego formularza, poprzez włączenie/wyłączenie możliwości uzupełniania sprawozdania w aplikacji przez jednostki podległe.

W tym celu na liście formularzy zaznaczamy formularz, dla którego chcemy włączyć/wyłączyć uzupełnianie sprawozdania, i wybieramy operację Włączenie/wyłączenie uzupełniania sprawozdania w aplikacji:

wlaczanie uzupelniania

Uwaga! Operacja ta jest dostępna tylko dla Użytkownika, który posiada uprawnienie do wykonania tej operacji.

Po wykonaniu tej operacji dla formularza zostanie zablokowana/odblokowana możliwość uzupełniania sprawozdania w aplikacji. Formularz ten zostanie oznaczony w kolumnie "Czy możliwość uzupełniania w aplikacji", jako "Tak" - jeżeli włączono możliwość uzupełnienia sprawozdania w aplikacji, "Nie" - jeżeli wyłączono.

Wprowadzone w tym miejscu zmiany dla wskazanego formularza są automatycznie wprowadzane jako wyjątki od ogólnych ustawień, zdefiniowanych przez administratora jednostki głównej i widoczne są na liście zdefiniowanych wyjątków dla sprawozdania, którego dotyczyła zmiana.