Pomoc Centralnego Help Desku Sygnity

Start  Dalej

W celu uzyskania informacji na temat aplikacji CAS lub zgłoszenia problemu prosimy o kontakt z Centralnym Help Deskiem Sygnity:

 

poprzez stronę WWW:

https://www.hd.sygnity.pl/

Uwaga! Na stronę internetową Centralnego Help Desku firmy Sygnity możemy przejść bezpośrednio z aplikacji CAS, wybierając w dolnej części okna link pomoc hd.

e-mailem:

hd.cas@sygnity.pl

 

telefonicznie:

tel. (81) 749-55-65 (w godzinach 8.00 - 16.00)

 

faksem:

fax (81) 749-55-04

 
Uwaga! Zgłoszenia błędów oraz awarii możliwe są jedynie poprzez stronę WWW, e-mail lub fax. Zgłoszenia przekazywane poprzez e-mail oraz fax, wymagają załączenia uzupełnionego formularza:

ZBL-01 Zgłoszenie Błędu - kliknij by pobrać,
UAW-01 Zgłoszenie Awarii - kliknij by pobrać.