Generowanie zestawu reguł na poziomie ministerstwa |
Start Poprzedni Dalej |
Aby wygenerować zestaw reguł, w oknie "Lista sprawozdań" wybieramy menu Definicje formularzy. Pojawi się dodatkowe menu Generowanie zestawu reguł za okres oraz Lista zestawów reguł walidujących. Po wybraniu menu Generowanie zestawu reguł za okres otworzy się okno "Parametry generowania zestawu reguł".
Uwaga! Jeżeli podczas logowania wybraliśmy okres sprawozdawczy, to podpowiedziany zostanie ten okres, w przeciwnym wypadku podpowiadany będzie okres bieżący.
Wprowadzamy w nim okres, za jaki chcemy wygenerować reguły i wybieramy Akceptuj. Pojawia się komunikat informujący użytkownika o uruchomieniu procesu generowania zestawu reguł. Po wygenerowaniu zestawu reguł użytkownik zostanie powiadomiony stosownym komunikatem.
Po wybraniu menu Lista zestawów reguł walidujących otworzy się lista reguł wygenerowanych w aplikacji.
Aby utworzyć plik, zawierający zestaw reguł wygenerowanych na poziomie ministerstwa, wskazujemy go na liście i wybieramy operację Pobieranie zestawu (XML). W oknie "Pobieranie pliku" wybieramy przycisk Zapisz:
Po wskazaniu miejsca na dysku plik zostanie zapisany.
Uwaga! Generowanie zestawu reguł odbywa się tylko dla formularzy niezarchiwizowanych.
|